Dobrý den, Prosím vás o radu ohledně leštění límců Alu kol. Kola mám upnute na motoru o 940 otáčkách za minutu. Provedl jsem hrubé odstranění barvy smirkovymi papíry od hrubosti 120 po 320, poté jsem povrch připravil na leštění smirky 600, 1000, 1500 a 2000. Mám už i předlešteno sisalovym kotoučem přiloženým k povrchu a povrch se už krásně leskne ale vzniká i na něm tmavé pruhy, které nejdou odstranit. Zkouším i sisalove kotouče s jemnější pastou přikládat na povrch i kotouč kaliko na vrtačce. Povrch se vůbec nemění, dokonce o čas i trošku zmatní. Děkuji za radu a přeji hezký den
Vážený zákazníku,
změnil bych postup leštění:
- používáte sisálové kotouče a kaliko což je na přípravu před leštěním a proto pokud to vybrousíte papírem 1500 tak tyto kotouče povrch mohou spíše zhoršit
- neuvádíte jakou pastu používáte a ta je zásadní, doporučil bych pastu ALFA 535
- jako leštící kotouč bych doporučil počesané molino ale ještě v provedení "skládané nebo řasené"
dle požadovaného průměru pošlu nabídku
- z mého pohledu tmavé pruhy je spálená pasta a proto je potřeba vyladit otáčky (musíte zkoušet a spíše menší otáčky) a použít řasený kotouč který odvádí teplo = pasta se nebude tolik pálit
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu